Boot Camp Light

Boot Camp Light to stosunkowo najlżejsze ćwiczenia, jakie nasz team Wam może zagwarantować. Te ćwiczenia są dla każdego! Są one skierowane do osób, które przez długi czas miały przerwę od ćwiczeń bądź wracają po kontuzjach do pełni sił. Owe zajęcia dodadzą Ci więcej motywacji przy założeniu, że będziesz do nas przychodzić systematycznie ;). Każdy pojedynczy trening trwa od 30 do 60 minut. NAJWAŻNIEJSZYM ELEMENTEM TAKIEGO TRENINGU TO POZYTYWNA ENERGIA! :) Te zajęcia  składają się z rozgrzewki, ćwiczeń wydolnościowych jak pajacyki czy scyzoryki, ćwiczeń w parach np. przysiady czy pompki z klaśnięciem w rękę partnera, ćwiczeń stabilizujących czyli np. plank(tzw. deska) czy mountain climbers(wyrzuty nóg do tyłu w podporze jak do pompki) i rozciągania. Wykwalifikowani trenerzy Boot Camp dodadzą Ci motywacji do dalszej pracy i doskonalenia się.


 

Ćwiczenia na powietrzu m. in. obniżają ciśnienie czy uelastyczniają naczynia krwionośne. Lepsze krążenie poprawia pracę serca i je wzmacnia. Zostaje zwiększona ruchomość stawów oraz wzrasta wytrzymałość kości. Treningi Boot Camp łączą w sobie ćwiczenia:

  1. kształtujące wytrzymałość tlenową

  2. kształtujące wydolność beztlenową

  3. kształtujące koordynację ruchową, refleks, równowagę

  4. rozciągające

Dołącz do nas na Facebooku!

Zachęcamy także do dołączenia do oficjalnej grupy na facebooku ;)

 

partnerzy:

    Agisko Powergym     SUPERfeet

Hutnik Warszawa   logo salomon time to play  Runmageddon - będzie piekło!     

PayU.pl

Wszystkie pola są wymagane.